Muse.gr - Global Music

mus-e-journal

Ηλεκτρονικό Περιοδικό mus-e-journal

Το ηλεκτρονικό περιοδικό mus-e-journal δημοσιεύει ερευνητικές εργασίες, μελέτες και άρθρα από τους εξής τομείς της μουσικής επιστήμης και τέχνης: ιστορική μουσικολογία, εθνομουσικολογία, μουσική θεωρία, σύνθεση, μουσική τεχνολογία, μουσική παιδαγωγική, μουσική εκτέλεση/ερμηνεία και τζαζ μουσική.

Επικοινωνία:  mus-e-journal@muse.gr

Editorial Board

Επιστημονική Επιτροπή

Η Επιστημονική Επιτροπή αποτελείται από διακεκριμένους επιστήμονες και καλλιτέχνες με διεθνή αναγνώριση για την προσφορά τους στην μουσική έρευνα, πράξη και διδασκαλία.

Eίναι κάτοχοι διδακτορικών και μεταπτυχιακών τίτλων, διδάσκουν σε πανεπιστημιακά ιδρύματα, ινστιτούτα, ερευνητικά κέντρα και αναπτύσσουν επαγγελματική δραστηριότητα ως συνθέτες, μαέστροι και σολίστες.

Honorary Advisory Board

Επίτιμη Επιστημονική Συμβουλευτική Επιτροπή

Dr Frederick L. Hemke
Δρ Δημήτρης Θέμελης, ομότιμος καθηγητής του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Δρ Ντίνος Κωνσταντινίδης, καθηγητής του School of Music, Louisiana State University (ΗΠΑ)
Dr Stephen L. Syverud, professor, School of Music, Northwestern University (ΗΠΑ).
Dr Mike Vaughan, professor, director of the School of Humanities, Keele University (Μ. Βρετανία)

 

Ανδρέας Γεωργοτάς: Αναλυτική προσέγγιση στο έργο του Αθανάσιου Ζέρβα, RITUALS for Viola Εκτύπωση E-mail

Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/09/2015

Η παρούσα μελέτη προσεγγίζει το έργο RITUALS for Viola αποτελώντας φύσει λεπτομερή προσέγγιση του έργου του Αθανάσιου Ζέρβα για σόλο βίολα.  Ο συνθέτης στην αρχή του έργου του αναφέρει σχετικά:

“Rituals for viola (2015) is based on borrowed material from a former composition for solo cello titled Manipulations I, and few motivic cells from Ralph Shapey’s “Mother Lode”, which is his bank of pitch, intervallic, and rhythmic materials. All borrowed materials are personalized, transformed and further developed in the course of the composition in a ritualistic manner. The subsections of Rituals are sub‐titled in order to, perhaps, hint a mood and/or motivate a state of mind for the soloist. The composition can be loosely considered as a Rondo‐ Variations form and explores the idea of two rotating textures: monody vs‐ chordal.”

 

Διαβάστε όλο το άρθρο σε PDF